hello! <3

nu är klockan redan 4 typ, känner mig faktist lite stressad i dag ska fixa de sista in för i morgon ;)

idag gick jag upp 20 i 8 fixa i ordning mig åt frukost och gick till skolan ... enda fram till lunch satt vi och kolla på film , pearl harbor den kunde varit bättre :)
sen var det påsklunch med hela skolan ...blä ;)

sen på rasten spela jag fotboll typ sen hade vi no prov :/ vet inte riktigt hur de gick men hopppas iaf på de bästa :) sen hade vi idrott spela innebandy , kul kul med mitt lag kom sist :/ hehe ;)

nu är jag hemma, håller på att fixa naglarna har fikat nyss klockan 5 ska ja göra en hemlig grej :) haha :)

sen i kväll ska vi nog åka till lokalen som jag ska ha festen i och fixa lite grejer :D
nervöööööst! <3

men ja , hörs senare!<3



 

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/tisdagens-vinnare-helgens-blogg.html

KRAM

2011-04-14 @ 20:11:10
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0