FÖRLÅT!

hej hej , fööörlåt har inte hunnit att blogga nu de senaste har varit mycket läxor och så , men är tillbaka nu :D


Igår:

var i skolan som vanligt ... ja på elvens val spelade vi fotboll , haha vad sjukt kul det vaa! <3
sluta halv 4 så gick hem och åt och plugga inför ma - provet ...

Idag:

ja gick upp 20 i 8 , impad ,hahh gjorde mig i ording och åt frukost och så. sen i skolan hade vi matte prov :O gick sådär ... godkänt iaf hmm.. 31/42 . sen hade vi spanska , dasade och sjungde som vanligt , kul! <:) sen hade vi rast , spela fotboll (L) sen så hade vi engelska jobbade i work book och hade muntligt föhör typ .. jaa ,sen så var det lunch ¨fisk och potatis¨ gick ut och spelade fotboll och sen hade vi no efter och då började vi forma olika grejer av hönsnät , de ska blir oljeborrtorn .. yxa , träd . hehe ;) idag hade vi sista innomhus gympan , redskaps gympa , typ trampet m volter och sånt. sen efter så gick charlotta med mig hem men jag sen kom jag på att jag hade fotbollsträning :/ men vi han och hoppa iaf :) nu har jag nyss kommit hem från träningen , puuhh har så himla ont i tån , har haft nageltrång as länge nu och så hade de typ gått över så blir man stämplad :D ska sätta mig ner och plugga strax för vi ska ha prov i morgon oxå ;/ om jag hinner fixa naglarna och sen ska jag göra lite kyklingsallad oxå! :D




Kommentarer
Postat av: Smilinggirls!

Nu har vi lottat ut en vinnare i dagensblogg-tävlingen! Kika in och kolla om det blev du, om inte så är det bara att anmäla dig igen!



http://smilinggirls.blogg.se/2011/april/dagens-bloggvinnare-ny-tavling.html#comment



/Smilinggirls

2011-04-28 @ 19:55:49
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0