Emil , Emmas lillebror är bäst!

Helluu!<3

sitter hemma hos Flemizz med Lollo :)

Som ni vet har jag varit hos farmor ett tag men jag gick hem vid 4 el nåt , och damsög hela huset typ hehe ;)
sen har jag suttit på datorn en stund då oxå Emma började chatta med mig och jag hade ju ändå trååk så jag cyklade hit :)
först när jag kom så började vi göra vofflor seb upptäckte vi att dom inte hade grädde och inte så mkt sylt så jag och Lollo cyklade till ica och köpte grädde bakpulver o daim :) sen var det vofflor på G :D hur gott som helst! <3
sen har vi varit ute , hoppat på stutsmattan och lärt Lollo och göra handvolt sen gjorde vi lite agility med RAKEL
haha!<33333 och sen såg vi att de rök längre bort kollade var det var men de var nån brasa typ , Jan kom Emmas lillebrors kompis ppappa ;) och oxå rektorns man , HAHA!
han fråga iaf om vi ville hänga med ch kolla på nåra som lana hos dem för han skulle endå fram och tillbaka för david skulle sova här (hans son) och nu sitter jag här! :D

bilder kommer imorgon!!!!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0