deppigt väder!

Hej hej!

Hur har eran onsdag varit då ? <3
själv hyfsat bra :)
lång skoldag så man blir fort trött på osndag ;) som vanligt hade vi svenska , matte , musik , elvensval :)
på lunch rasten var jag och Emma hemma en snabbis för vi skulle presentera vårat musik projekt men njaa gick sådär vi var ju inte specielt förberda efter som jag var i österike förra veckan ;)
sen vi halv 4 så slutade vi ju då cyklade jag hem i det dimmiga nästa lite regninga vädret :/ hemma gjorde jag inte så mycke fixade en design kollade på ett avssnitt av kninven mot strupen som ja missa förra veckan ... sen vi halv 7 gick jag till mormor för Elias har varit där hela dan , han e sjuk ..  vi åt pankakor och sen kom mamma och hämtade oss och nu sitte jag här och kollar på sveriges mästerkock :)



puss&kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0