Bara 2 dagar kvar! :D

Onstag i dag då ju veckan har gått jätte fort , vilket är grymt braa ♥ haha längtar både till festen och lovet ;)

idag tog jag det lite lungt och znozade till 20 i 8 men jag kom inte upp för en 5 i 8 ;p men bra var ju att jag han endå :)

i skolan så hade vi lite svenska , matte , musik och Elevens val :)
på svenskan satt vi och läste och på matten så spelade vi matte spel och jobba i matte boken typ
sen på musiken visade jag och emma upp de som vi spelade in på videokameran som faila förra veckan när vi skulle visa upp + att den gjorde de nu me :/ men jaja sen hade några andra redovisningar som dom typ fick fnatt på haha :D kul kul! <3 sen hade vi elevensval då spelade jag och charlotta spel och plugga på no provet ... och nu sitter jag här :) ska fika nu och sen ska jag förbereda naglarna ;)

ha det så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0