aj lööv ju!<3

Hey

sitter här med världens bästa Flemmizz!!<3
Emma Anderson aj lööv ju! haha !<3 ;)

haha znozade till 7.40 i dag (Y) åt frukost gjorde i ordning mig och drog till skolan :)
vi gjorde inte så mkt i skolanmen hade svenska matte tema no idrott .. ;)
hehe alla mattanter var sjuka så dom var och köpte all korv och bröd som typ fanns kvar i affären:)
men jaa jag hatar kokt hot dog med bröd så gick hem och fick detta goa ist (Y)





vs


efter skolan följde ja emma hem sen gick jag till pysel & papp , när ja har varit där i typ 3 min så kommer Emma (Y) ja skulle köpa present till Linnea (L) men nu la vi ihop ;)


och de blev de här :) men visar i morgon :)

sen smikade ja Emma hehe <3




sötnows<3!

men nu ska ja äta så hejdå leverpastej!♥

puss&kramizz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0