22 april ◕‿◕

Heeej alla söta läsare!<3

Super kul daag och fint väder har de varit hela dan:), i morses vaknade jag vid kvart över 9 låg där spänt i halvtimma el nåt inna fam kom in och gratta mig , haha! men ja som ni vet fick jag en ny stutsmatta tsm med Elias och presentkort på do&redo :D
Sedan gick jag upp fick en jätte god frukost ;) och sen började jag fixa i ordning lite allt möjligt b.la naglarna och städa rummet ...  sen blev klockan 14.30 och då började alla komma , jag och tjej kusinerna gick ut och hoppade och hoppade jätte länge sen fikade vi och sen vill dom köpa smycken så vi satt och pysslade lite med det sen vi 5 el nåt så åkte jag med Linn och Elin till Elin (Elin är Linns kusin;) ja vi badade och grillade och pyssla :)



Elin ,ida ,linn



fick presentkort på gina 500kr av kusinerna

sen fick jag pengar av , farmor och farfar , mormor och morfar , morfars mamma may
och farmors mamma ingegerd.

första doppet för i år då!<3 super skööönt , men lite kalt , hehe ;)

deras strand typ :)

Hejdå!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0