1 dag kavar :D

jaha i natt blir man tonåring då :) kul kul !<3

har haft sjukt kul med lollo och emma , vi vaknade vid 11 nån gång gick ut och hoppade med pyjamasarna på stutsmattan (L) sen efter ett tag så kom lollos mamma Lena och så följde vi med henne hem och åt frukost där
vi fick värsta smothin me protin pulver , kokos fett och massa nyttiga grejer ;) hon jobbar på life så aa ;)
sen efter frukosten skulle dom bort så jag och emma gick hem till emma och ja hjälpte mike med facebook och gjorde en hemsida till mig , ska fixa så att min blogg ska heta thatsmeonly.com :D
ja sen gick jag hem vi 3 el nåt och har nyss lagat lite lunch till mig och Sandra och oskar var här en liten stund , kolla på badrummet .. :)

här kommer bilde från i går




Emma och hennes bebis!


mums!<3

agillyti (stavning) ;)


brasan .. ;)

laaaan!

ska snart börja dra mig till öckerö för ska hjälpa till att ståi cafet och ta entre för damlagets match tror jag , hehe ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0