(L)

tjaba tjena!

I går han jag verkligen inte att blogga efter skolan var jag med juila vi gick ner till glass cafet:) men fyyy vad glassen smaka piss!! aja efter typ 2 timmar skulle jag samlas på hamnplan skulle spela match(A) det var kul men vi förlorade:(  3-1 men dom två första var skit mål!! så vi tyckte det blev 1-1 :P

idag har jag varit i skolan det var helt ok lite svenska, spanska, matt, gympae m.m...................
efter gick jag hem och sen till min moster dom har skaffat en kattunge sååååååååååååååå söööööt!!! när jag kom hem körde vi blollen med nåra julia kom och sedan stannade hon och kolla på idol med mig xD


god bye!<3

puss&kramizz//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0