awsome day!

sov morgon= GILLA!<3

hade sov morgon idag i like är en riktig sömn tuta på morgonen när jag skall upp:P xD

idag var skolan riktigt kul faktiskt igenttligen tycker jag ju alltid de e tråkigt men itte idag !!

vi hade ju då sov morgon sen var det typ ett litet arbetspass som man fick göra matte el tema jag gjorde tema
- . -  med demokrati och grejs:P sen var det slöjd har sy slöjd men asså guu vad kul det är våran sy lärare är bästa jag gjorde typ ingenting idag och hon sa inte en piss LOL " GILLA" sen var det dålig mat så jag och linnea och emmizz gick hem till mig och gjorde skinksås och pasta penne MUMS! sen hade vi engelska =)
 och sista lektionen idrott!<3

efter skolan gick jag typ hem och kolla på tv tyra banks show , dom diskuterade förhållanden i alla möjliga former hahah xD

sen ringde Daniel och fårgade om jag kunde vara med honom hade ju ändå inget att göra så vf inte? <3 vi var hemmas hos han först och i går fick han en pappegoja , han eee så rolig som en riktig pappagoja HÄRMAR ALLT sen gjorde inte så mkt hoppa hos mig lite son gick vi in och gjorde plättar=)

nu har jag fixat och trixat lite läxorna är snart klara ska städa rummet om jag hinner typp:)


bye need to goooo!<3


puss&kramizz//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0