tråkigt väder men rolig daa=)

Helluu!

idag har jag varit i skolan som vanligt, vi hade gymnasium dag i dag man kunnde kolla
lite på vilka det fanns och mycket tips ..... gå efter vad du tycker är roligt !!<3
men men inget jag behöver bekymra mig över nu har 3 år kvar innan jag börjar på gymnasiumet
men just nu vill jag gå på Ester mosessons gymnasium xD

aa iaf efter skolan åkte jag med mamma och Elias till stan för dom skulle lämna bilen på bmw
och så gick vi och shoppade lite fotbollskor och en en munkjacka


fotbollsskorna , ska börja innom hus på fredag så dom behövdes=)
stadium
499kr


denna snygga munkjackan extra pris på stadium=)

ord pris 699kr

pris nu 199kr

NICE
!!

pusss&kramizz

Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0