Ny måndag =)

Nu har jag kommit hem xD

skola till 14.30 vi hade skit kul på gympan , spelade innebandy ♥

sen sulle jag varit med neea men så dök hennes mamma upp från ingenstans och sa att dom skulle fixa nobel

klänning , om ni inte vet så ska min skola ha en nobel fest den 9 dec ska bli så sjukt roligt för alla ha lixom köpt

klänning vi har en nobel komete den e ja med i :P och jag skotd för inbjudnings korterna tsm med Emmizz Vi satt

och gjorde 84 handgjorda kort wow jobbigt men vad gör man inte för trevligt sällskap, hahha Emma du e så rolig♥♥

sen har jag barat varit hemma och chillat typ hela dagen tills jag skulle på kör övning för de e hela öarna sjunger i betel  i morgon så de var väl kul om man ställde upp på når sånt ♥

nu har jag ätit lite .........

gjort en ny blogg där ni kan hitta bakgrunder till bloggar m.m hjälper gärna till med blogg desing om det skulle vara så eller en header

maila mig på
 [email protected]
puss&kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0