jaa000 xD

häjjjj!

nu har jag kommit hem..... var ju hos hemma över natten guuuud vad kul vi hade kuuuul!! ♥

LOVE YOU CUTIE´S ♥♥ Emma Anderson Grattis tjejen!! ♥♥

bilder kommer LOVAR xD

i dag har jag varit nere på julmarknaden med Charlotta Alice och Linnea .an gödigt men det var såååå KALLT !!

min gammla klass stod och sålde mennn snälla vaaad jag saknar er !!! ♥♥♥

blev så kallt så jag gick hem till mormor och morfar och var där tills nu typ

min kusin linn och mina 2 andra kusiner tuva och lova var där och tuvas kompis tristan =)

vi fikade lite och såå , men pappa kom och hämtade mig nu och så gick vi till affären och köpte mat .....

hjälpte han lite och nu håller jag på att  
 
fixa offies pappa har ÄNTLIGEN köpt de :P

TACK!
♥♥

puss&kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0