ojj , glömde igår :P

tjenare sorry att jag blogga i går han lixom inte ..... men iaf jag var meed Elin vi gjorde typ inget men kul var de ♥
sen var det hela öarna sjunger de började klockan 19.00-21.00 i 2 timma ojj ojj vad jag var trött nära jah kom hem .......

 som vanligt har jag varit i skolan idag är de den senaste dan men oxå den roligaste ♥

åå då undrar väll ni hur det den långsta dagen kan vara roligast , jo vi har Elevens val och deee är skit kul , idaa var de den sista gången vi kunde öva till nobelfesten de var ioförsig trååk men det ska bli roligt att vara med på utagningen på måndag =)

nu kom jag precis hem från min moster , och alldeles strax ska jag baka pepparkakor med tjejorna i skolan
så måste pysa

puss&kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0