Nyår !

Hejj!

Om några timmar är de ett nytt år wow vilket år det har varit!
Så många minnen jag aldrig kommer att glömma!♥

i kväll ska vi fira nyår med fam Gustavsson =)
egentligen med två andra fam oxå men jaa sjuka:(

Om du läser detta julia ska du veta att jag kommer att sakna dig
sjukt mycket i kväll men jag hoppas du får en bra nyårsafton endå!


kram till dig♥

Har börjat lite smått på en ny design
klockan 17.00 ska vi gå till bron och kolla på alla fyrverkerier som skjuts upp vid GP huset...
Sen ska jag dusha och göra mig i ordning , har äntligen hittat nåt att ha på mig (Y)

Gott Nytt år iaf! 

dagens bild :


 
fyrverkerier!
(bilden är tagen från google)

puss&kramizz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0