i ´m the master chef :P

haha , hejj

i dag varit i skolaan , jag Emma höll på att kissa på oss guuud vad vi var nervösa!!

KILLARNA : men ta de lungt =) 

VI : men va? och började hoppa :P

KLILLARNA : men ta de LUGNT !!

VI : hahahahhahahahah , okejj dah

de funkade inte att ta de lungt men haha tack killar ändå!! <3


men allt gick super braee♥
I LOVE YOU

THE FAME 4 - EVER xD ♥♥

Nu kom jag precis hem från farmors jag lagaa mat kyckling me ris och cyrry så de blev värsta ass gött , haha :P
ja gjorde massa läxa för vi ska ha prov på torsdag , aa typ iaf nu ska ja göra mera läxa sen blir det väll lite meera dators jobb ska gö en frågesport till julafton =)

men nu ska jag gåå

hejdåå♥

puss&kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0